Elazığlı Güreşçiden Büyük Başarı

Elazığ İl Özel İdaresi personeli Demirhan Tuna, güreşte elde ettiği önemli başarıyla Elazığ’ın gururu oldu. Çorum’da düzenlenen İşitme Engelliler Büyükler Türkiye Güreş Şampiyonası’nda mücadele eden başarılı sporcu, grekoromen stil 97 kiloda Türkiye ikinciliği elde etti.
.jpeg)
Şampiyona boyunca sergilediği başarılı performansla dikkat çeken Tuna, elde ettiği derece sayesinde A Milli Güreş Takımı’na seçilerek önemli bir başarıya daha imza attı. Milli sporcu, Kasım 2026’da Ermenistan’da gerçekleştirilecek Avrupa Güreş Şampiyonası öncesinde milli takım kampına davet edildi. Şampiyonanın ardından Elazığ İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Cemil Yatkın’ı ziyaret eden Demirhan Tuna, yarışma süreci ve hedefleri hakkında bilgi verdi. Ziyarette konuşan Yatkın, Tuna’yı başarısından dolayı tebrik ederek Avrupa Şampiyonası’nda da aynı başarıyı göstereceğine inandığını ifade etti. Elazığ İl Özel İdaresi bünyesinde görev yapan Demirhan Tuna’nın elde ettiği Türkiye ikinciliği, kurum çalışanları ve spor camiasında memnuniyetle karşılandı. Ay-yıldızlı formayla Avrupa Şampiyonası’nda mücadele edecek olan başarılı sporcu, şimdi gözünü uluslararası arenada elde edeceği başarılara çevirdi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.