AFAD, İTFAİYE VE UMKE İŞ BİRLİĞİYLE AFET FARKINDALIK EĞİTİMİ VE TATBİKATI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Elazığ İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü Afet Farkındalık Eğitimi ve Tatbikatlarını sürdürüyor. Bu çerçevede Elazığ Gıda Kontrol Laboratuvar Müdürlüğü personeline yönelik olarak AFAD, itfaiye ve UMKE iş birliğiyle Afet Farkındalık Eğitimi ve Tatbikatı gerçekleştirildi. Eğitimlerde, afet ve acil durumlarda doğru davranış şekilleri, yangın güvenliği ve söndürme yöntemleri, ilk yardım ve acil müdahale uygulamaları, tahliye ve toplanma alanı süreçleri uygulamalı olarak anlatıldı.
Tatbikat bölümünde ise senaryo gereği afet anında yapılması gerekenler, kurum personelinin aktif katılımıyla başarıyla gerçekleştirildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Başkan Şerifoğulları Sanayi Mahallesi’ndeki Asfalt Yenileme Çalışmalarını İnceledi
- Elazığ’dan Dünyaya Uzanan Başarı Hikayesi: Enerjisini Güneşten Üreten Dev Fabrika
- Başkan Şerifoğulları ve CHP’li Meclis Üyelerinden Birlik ve Beraberlik İftarı
- Elazığlı Güreşçiden Büyük Başarı
- Vali Hatipoğlu’ndan Vatandaşlara Önemli Uyarı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.