Karabulut Elazığ Basketbol Kötü Başladı

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi ilk hafta maçında Tarsus Belediyesi, Karabulut Elazığ Basketbol’u 82-66 mağlup etti.
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi ilk hafta maçında Tarsus Belediyesi, Karabulut Elazığ Basketbol’u 82-66 mağlup etti.
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi ilk hafta maçlarıyla başladı. İlk hafta karşılaşmasında son Federasyon Kupası şampiyonu Tarsus Belediyesi'ne konuk olan Karabulut Elazığ Basketbol, rakibine 82-66 yenildi. Tarsus Spor Salonu'nda oynanan maça etkili başlayan Elazığ ekibi ilk periyodu 21-16 üstün geçti. İkinci periyotta toparlanan ev sahibi takım devreye 41-37 üstünlükle girdi. Üçüncü periyottan itibaren farkı çift hanelere çıkaran Tarsus Belediyesi, 3. periyodu 64-50 ve maçı da 82-66 kazandı.
Mersin ekibinde Sasha Goodlett kaydettiği 25 sayıyla galibiyette başrol oynarken, Karabulut Elazığ Basketbol’da Ameryst Alston’un 36 sayısı galibiyet için yeterli olmadı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Bölgenin İlk Anket Şirketi EK AR'dan Kanal 23'e Çarpıcı Açıklamalar
- Elazığ'da Muhtarlarla Güvenlik ve Asayiş Toplantısı Düzenlendi
- İl Afet ve Acil Durum Koordinasyon Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
- İbrahim Gök: Karne Günü Çocuklarımızın Geleceğine Duyduğumuz Güveni Pekiştirmelidir
- Türk Sinemasının Usta İsmi Kadir İnanır Hayatını Kaybetti
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.