Jandarmadan öğrencilere hediye

ELAZIĞ’DA JANDARMA EKİPLERİ TARAFINDAN 51 ÖĞRENCİYE BOT ALINARAK HEDİYE EDİLDİ.
Elazığ’da jandarma ekipleri tarafından 51 öğrenciye bot alınarak hediye edildi.
İl Jandarma Komutanlığı’na bağlı birimler tarafından Kovancılar ilçesinde 2 okulda ihtiyaç sahibi öğrenciler belirlendi. Bunun üzerine belirlenen 51 öğrenci için bot alındı. Alınan botlar 51 öğrenciye ulaştırılmak üzere her iki okulun idarecilerine teslim edildi.
Okul Aile Birliği ve idarecileri jandarma ekiplerine duyarlı davranışları nedeniyle teşekkür etti.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Başkan Şerifoğulları’nın Kültür Mahallesi Buluşmasına Yoğun İlgi
- Genel Sekreter Yatkın Göl Köyü'ndeki Asfalt Çalışmalarını İnceledi
- Saadet Partisi Elazığ İl Başkanlığı'ndan Kapsamlı Teşkilat Programı
- Her Gebeye Bir Ebe Projesi Elazığ’da Devam Ediyor
- Merkez Köylerde Tamamlanan 33 Afet Konutu Hak Sahiplerine Teslim Ediliyor
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.