Fırat Üniversitesi Kazandı, Aksaray Gençlik Kaybetti

Bölgesel Amatör Lig 2. Grup ilk haftasında Elazığ takımları, Kahramanmaraş deplasmanında sahne aldı.
Bölgesel Amatör Lig 2. Grup ilk haftasında Elazığ takımları, Kahramanmaraş deplasmanında sahne aldı.
Bölgesel Amatör Lig 2. Grup ilk haftasında Fırat Üniversitesi ile Aksaray Gençlikspor, Kahramanmaraş deplasmanında sahne aldı. Elbistan ilçe sahasında oynanan maçta Fırat Üniversitesi, Elbistanspor’u 9. dakikada Vedat Taşdemir’in attığı golle 1-0 yendi.
Aksaray Gençlikspor ise Kahramanmaraş İstiklalspor’a 4-0 yenilerek sezona kötü başladı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- İbrahim Gök: Karne Günü Çocuklarımızın Geleceğine Duyduğumuz Güveni Pekiştirmelidir
- Türk Sinemasının Usta İsmi Kadir İnanır Hayatını Kaybetti
- Anahtar Parti Elazığ Kadın Kolları Başkanlığına Burcu Güngör Atandı
- Saadet Partisi Kamu Alımlarında Şeffaflık Çağrısında Bulundu
- Elazığ Basketbolda Türkiye Finalleri’ne Yükseldi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.