Elazığspor’un 1. Lig Hayali Penaltılarla Sona Erdi

Seza Çimento Elazığspor, Bursa Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadyumu’nda oynanan play-off finalinde Muğlaspor’a penaltı atışları sonucunda mağlup olarak 1. Lig hayalini erteledi.
Büyük heyecana sahne olan final karşılaşmasında bordo-beyazlı ekip, normal süresi ve uzatma dakikaları golsüz eşitlikle tamamlanan mücadelede 120 dakika sonunda penaltılara gitti. Penaltı atışlarında rakibine 8-7 üstünlük sağlayamayan Elazığspor, sahadan mağlubiyetle ayrıldı.
Finali, İstanbul bölgesi üst klasman hakemlerinden Mehmet Türkmen yönetti.
Maçın bitiş düdüğüyle birlikte sahada ve tribünlerde büyük bir üzüntü yaşanırken, binlerce Elazığspor taraftarı şampiyonluk hayalini penaltılarda kaybetmenin şokunu yaşadı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Milletvekili Açıkkapı’dan Deniz Göktaş’ın Sözlerine Sert Tepki
- Yaz 'Ben Geldim' Diyor: Elazığ'da Kavurucu Hafta Başlıyor
- Bölgenin İlk Anket Şirketi EK AR'dan Kanal 23'e Çarpıcı Açıklamalar
- Elazığ'da Muhtarlarla Güvenlik ve Asayiş Toplantısı Düzenlendi
- İl Afet ve Acil Durum Koordinasyon Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.