Elazığ’da Yaşlılar Yalnız Bırakılmadı

Elazığ’da İl Sağlık Müdürlüğü çalışanları, huzurevinde kalan yaşlılarla bir araya geldi.
Elazığ’da İl Sağlık Müdürlüğü çalışanları, huzurevinde kalan yaşlılarla bir araya geldi.
İl Sağlık Müdürlüğü, Dünya Yaşlılar Günü çerçevesinde Elazığ Gazi Huzur Evi, Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde kalan yaşlı vatandaşları ziyaret etti. Çalınan müzik eşliğinde halaylar çekilip çiftetelliler oynanırken sağlık çalışanları yaşlılar ile sohbet etti. Program, pasta kesimi ve çeşitli ikramlarla sona erdi.
Yaşlılarla bir arada olmaktan mutluluk duyduğunu belirten Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Dr. Abdulkadir Kantarcıoğlu “ Yaşlılarımız geçmiş ile geleceğimiz arasında köprü vazifesi görmekle beraber, geçmişin tecrübelerini bizlere en iyi şekilde aktaran değerlerimizdirler. Bu vesile ile bu değerli ulu çınarlarımızın Dünya Yaşlılar Günü’nü tebrik eder, yaşamlarında sağlık ve mutluluklar dilerim” dedi.



Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- İbrahim Gök: Karne Günü Çocuklarımızın Geleceğine Duyduğumuz Güveni Pekiştirmelidir
- Türk Sinemasının Usta İsmi Kadir İnanır Hayatını Kaybetti
- Anahtar Parti Elazığ Kadın Kolları Başkanlığına Burcu Güngör Atandı
- Saadet Partisi Kamu Alımlarında Şeffaflık Çağrısında Bulundu
- Elazığ Basketbolda Türkiye Finalleri’ne Yükseldi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.