Elazığda usulsüz avlanan 2 şahıs yakalandı

ELAZIĞ'DA YAPILAN DENETİMLERDE USULSÜZ OLARAK AVLANAN 2 ŞAHIS YAKALANARAK YASAL İŞLEM YAPILDI.
Elazığ’da yapılan denetimlerde usulsüz olarak avlanan 2 şahıs yakalanarak yasal işlem yapıldı.
Alınan bilgiye göre, Doğa Koruma ve Milli Parklar Elazığ Şubesi ekipleri, avlaklarda av koruma ve kontrol çalışması yaptı. Yapılan çalışmada avcılar kontrol edilirken, 4915 sayılı kara avcılığı kanuna aykırı olarak avcılık yapan 2 şahıs yakalandı. Yakalanan şahıslar hakkında yasal işlem yapıldı.
Bölgede av koruma ve kontrol çalışmalarının düzenli olarak devam edeceği bildirildi.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Başkan Şerifoğulları Sanayi Mahallesi’ndeki Asfalt Yenileme Çalışmalarını İnceledi
- Elazığ’dan Dünyaya Uzanan Başarı Hikayesi: Enerjisini Güneşten Üreten Dev Fabrika
- Başkan Şerifoğulları ve CHP’li Meclis Üyelerinden Birlik ve Beraberlik İftarı
- Elazığlı Güreşçiden Büyük Başarı
- Vali Hatipoğlu’ndan Vatandaşlara Önemli Uyarı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.