Elazığ’da Gençler Açık Hava Sinemasında Keyifli Anlar Yaşadı

MTTB Elazığ İl Başkanlığı tarafından gençlere yönelik düzenlenen açık hava sineması etkinliği, yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Gençlerin talebi üzerine organize edilen program, samimi atmosferi ve yüksek katılımıyla dikkat çekti. Etkinlikte gençler keyifli vakit geçirirken, sosyal ve kültürel bir ortamda bir araya gelme imkânı buldu.
Gençlerden Teşekkür
Etkinlik sonunda gençler, organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek MTTB Elazığ İl Başkanı Furkan Doğan’a teşekkür etti. Katılımcılar, bu tür sosyal ve kültürel faaliyetlerin devam etmesi yönündeki taleplerini de ifade etti.
“Gençlerin Her Zaman Yanında Olacağız”
Program sonrası açıklamalarda bulunan İl Başkanı Furkan Doğan, gençlerin her zaman yanında olmaya devam edeceklerini belirterek, “Gücümüzün yettiğince genç kardeşlerimizin yanında olmaya, onların talep ve ihtiyaçlarını karşılamaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
MTTB Elazığ İl Başkanlığı, gençlere yönelik sosyal, kültürel ve manevi faaliyetlerin sürdürüleceğini vurgulayarak birlik ve kardeşlik mesajı verdi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Yeniden Refah Partisi Genel Başkan Yrd ve Hukuk İşleri Genel Başkanı Av.İbrahim Gök’ten Ankara’da Devlet Zirvesine Anlamlı Ziyaretler
- Vali Hatipoğlu: “Vatandaşlarımızın Güvenliği İçin Sahadayız”
- AK Gençlik Çatalçeşme’de Çocuklar ve Gençlerle Buluştu
- Elazığ Belediyesi Trafik İşaretleme Çalışmalarını Sürdürüyor
- Ergoterapist Aslı Albayrak: “Duyu Bütünleme, Çocuğun Yaşamla Kurduğu Dengeyi Sağlar”
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN





Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.