Elazığda cinayet zanlısı adliyeye sevk edildi

ELAZIĞ’DA ALACAK VERECEK MESELESİ YÜZÜNDEN SOKAKTA ÇIKAN SİLAHLI KAVGADA BİR KİŞİYİ SİLAHLA VURARAK ÖLDÜREN ZANLI, ADLİYEYE SEVK EDİLDİ
Elazığ’da alacak verecek meselesi yüzünden sokakta çıkan silahlı kavgada bir kişiyi silahla vurarak öldüren zanlı, adliyeye sevk edildi.
Olay, dün akşam saatlerinde merkeze bağlı Nailbey Mahallesi Bağlar Sokak’ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, sokak üzerinde iki grup arasında silahlı kavga çıktı. Silahların kullanıldığı olayda E.Ç.’nin tabancasından çıkan kurşun ile karşı gruptaki F.K. (29) ağır yaralandı. Haber verilmesi üzerine olay yerine sağlık ve çok sayıda polis ile polis özel hareket ekipleri sevk edildi. Yaralı, ambulansla özel bir hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Olay yerinden kaçan şüpheli E.Ç. ise kısa sürede polis tarafından yakalanarak gözaltına alındı. Polis ekipleri olay yerinde inceleme yaptı. F.K. hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturma sürerken, ilk bilgilere göre şahıslar arasında alacak verecek meselesi olduğu öğrenildi.
İl Emniyet Müdürlüğünde ifadesi alınan E.Ç., "kasten adam öldürme" suçundan bugün adliyeye sevk edildi.






Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Başkan Şerifoğulları’nın Kültür Mahallesi Buluşmasına Yoğun İlgi
- Genel Sekreter Yatkın Göl Köyü'ndeki Asfalt Çalışmalarını İnceledi
- Saadet Partisi Elazığ İl Başkanlığı'ndan Kapsamlı Teşkilat Programı
- Her Gebeye Bir Ebe Projesi Elazığ’da Devam Ediyor
- Merkez Köylerde Tamamlanan 33 Afet Konutu Hak Sahiplerine Teslim Ediliyor
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.