ELAZIĞ'DA 16 BİN BANDROLSÜZ SİGARA ELE GEÇİRİLDİ

Elazığ’da jandarma ekipleri tarafından yapılan çalışmada, 16 bin 320 dal bandrolsüz sigara ele geçirildi.
Elazığ Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde İl Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından yapılan çalışmada, şüpheli bir şahsın işlettiği markette yapılan arama neticesinde; 16 bin 320 dal bandrolsüz sigara, bandrolleri kesilmiş bin 400 dal boş makaron ele geçirildi. İşyeri sahibi hakkında olay ile ilgili tahkikata başlanıldığı bildirildi.
Ayrıca, Gülüşkür Yol Kontrol Noktasında ticari taksi sürücüsü A.Y. şüpheli hareketleri üzerine ekipler tarafından araçta arama yapıldı. Yapılan kontrolde üzerinden faturası olmayan 1 adet kurusıkı tabanca ve 1 adet şarjör ele geçirildi. Şahıs hakkında 11 bin 977 lira idari para cezası uygulanırken kurusıkı tabancaya el konuldu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Genel Sekreter Yatkın Göl Köyü'ndeki Asfalt Çalışmalarını İnceledi
- Saadet Partisi Elazığ İl Başkanlığı'ndan Kapsamlı Teşkilat Programı
- Her Gebeye Bir Ebe Projesi Elazığ’da Devam Ediyor
- Merkez Köylerde Tamamlanan 33 Afet Konutu Hak Sahiplerine Teslim Ediliyor
- TUNCELİ AYAKLANDI: 100 MİLYONLUK İHALE TARTIŞMASI BÜYÜYOR
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.