Elazığ Yöntemim Okulları’nda bursluluk sınavı yapıldı

Elazığ Yöntemim Okulları’nda 3. ve 4. Sınıfları kapsayan bursluluk sınavı bugün yapıldı.
Elazığ’ın gözde okullarından olan Yöntemim Okulları’nın her yıl geleneksel olarak düzenlediği Bursluluk sınavlarına bu hafta 3. Ve 4. Sınıf öğrencileri katıldı. Yapılan bursluluk sınavına yaklaşık 800 öğrenci katıldı. İki gün süre ile devam edecek olan sınav 2 periyot halinde 10.00 ile 14.00 saatlerinde yapılıyor.
7 Mart Pazar günü yaklaşık 700 öğrencinin katılacağı bursluluk sınavının, yine aynı 2 periyot halinde yapılacağı belirtilirken okul yetkilileri sınavların tamamen pandemi kurallarına uygun şekilde gerçekleştiğini ifade ettiler.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Başkan Şerifoğulları’nın Kültür Mahallesi Buluşmasına Yoğun İlgi
- Genel Sekreter Yatkın Göl Köyü'ndeki Asfalt Çalışmalarını İnceledi
- Saadet Partisi Elazığ İl Başkanlığı'ndan Kapsamlı Teşkilat Programı
- Her Gebeye Bir Ebe Projesi Elazığ’da Devam Ediyor
- Merkez Köylerde Tamamlanan 33 Afet Konutu Hak Sahiplerine Teslim Ediliyor
- 0SEVDİM
- 2ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.