Elazığ Valisi Hatipoğlu iş birliğini güçlendirecek toplantılar yapılıyor

Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu başkanlığında önemli bir toplantı gerçekleştirildi.
Elazığ Valiliği’nin sosyal medya hesaplarına yansıyan bilgilere göre Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, kurumlar arası koordinasyonun daha da artması için bir takım önemli toplantılara ev sahipliği yapmaya devam ediyor.
Kurumlar arası koordinasyon önemseniyor
Elazığ Valiliği’nin sosyal medya hesaplarına yansıyan paylaşımda; “Valimiz Numan Hatipoğlu başkanlığında, Vali Yardımcıları ile Kamu Kurum ve Kuruluş Müdürlerinin katılımıyla, iş birliğini güçlendirmek amacıyla Kurumlar Arası Koordinasyon Toplantısı düzenlendi” ifadeleri yer aldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Başkan Şerifoğulları’nın Kültür Mahallesi Buluşmasına Yoğun İlgi
- Genel Sekreter Yatkın Göl Köyü'ndeki Asfalt Çalışmalarını İnceledi
- Saadet Partisi Elazığ İl Başkanlığı'ndan Kapsamlı Teşkilat Programı
- Her Gebeye Bir Ebe Projesi Elazığ’da Devam Ediyor
- Merkez Köylerde Tamamlanan 33 Afet Konutu Hak Sahiplerine Teslim Ediliyor
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.