BAŞKAN ŞERİFOĞULLARI’NDAN KADİR GECESİ MESAJI

Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Kadir Gecesi nedeniyle yayımladığı mesajında, “Kıymetli hemşehrilerim başta olmak üzere milletimizin ve tüm İslam âleminin Kadir Gecesi’ni tebrik ediyorum. Rabbim, bu mübarek geceyi tüm insanlık için hayırlara vesile kılsın.” dedi.
Başkan Şahin Şerifoğulları, Kadir Gecesi nedeniyle yayımladığı mesajında şunları kaydetti:
“Yüce kitabımız Kur'an-ı Kerim'in nazil olduğu, bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesi’ne ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Rahmet ve mağfiret kapılarının sonuna kadar açıldığı, yüce Rabbimizin lütuf ve ihsanlarıyla bereketlendirdiği bu mukaddes zaman diliminin gönüllerimizin arınmasına, af ve mağfiretimize vesile olmasını niyaz ediyorum. Bu kutlu gecenin başta Gazze olmak üzere zulüm altındaki mazlum kardeşlerimizin kurtuluşuna ve tüm İslam âlemi için esenliğe vesile olmasını diliyorum.
Bu duygularla hemşehrilerim başta olmak üzere milletimizin ve tüm İslam âleminin Kadir Gecesi’ni tebrik ediyorum. Rabbim, bu mübarek geceyi tüm insanlık için hayırlara vesile kılsın.”
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- İl Başkanı Selmanoğlu: Muharrem Ayı Kardeşlik Paylaşma Ve Dayanışma Ayıdır
- Milletvekili Işıkver: Biz Kardeş Olmazsak Bölgenin Huzur Bulması İmkânsızdır
- Elazığ’da GSB Spor Okulları İçin Geri Sayım Başladı
- Yatkın ve Şeker Ailelerinin Mutlu Günü
- Saadet Partisi Merkez İlçe Teşkilatı 9. Olağan Kongresini Gerçekleştirdi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.