Başkan Şerifoğulları’ndan Dev Ekran Daveti

Kıymetli hemşehrilerim,
Elazığspor’un şampiyonluk mücadelesi kapsamında, Pazar günü saat 19.00’da oynanacak kritik karşılaşma için Elazığ’da büyük bir organizasyon hazırlanıyor. Karşılaşma, taraftarların hep birlikte izleyebilmesi amacıyla Cumhuriyet Meydanı’na kurulacak dev ekranda yayınlanacak.
Yetkililer, tüm vatandaşları Elazığspor forması ve bayraklarıyla Cumhuriyet Meydanı’na davet ederek, şampiyonluk heyecanının birlikte yaşanacağını belirtti. Şehirde büyük bir coşku ve birlik havası oluşurken, Elazığspor’un önemli maçı için kent adeta tek yürek olacak.
.jpeg)
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Milletvekili Açıkkapı’dan Deniz Göktaş’ın Sözlerine Sert Tepki
- Yaz 'Ben Geldim' Diyor: Elazığ'da Kavurucu Hafta Başlıyor
- Bölgenin İlk Anket Şirketi EK AR'dan Kanal 23'e Çarpıcı Açıklamalar
- Elazığ'da Muhtarlarla Güvenlik ve Asayiş Toplantısı Düzenlendi
- İl Afet ve Acil Durum Koordinasyon Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.