Bakanı Kurum: Ülkemizi depremlere hazır hale getiriyoruz

BAKAN MURAT KURUM PAYLAŞIMDA BULUNDU.
Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, ”Deprem sonrası acılar artık son bulsun istiyor, bunun için var gücümüzle çalışarak ülkemizi depremlere hazır hale getiriyoruz” dedi.
Yapılan deprem konutlarını incelemek üzere Elazığ’da bulunan Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, Twitter hesabından paylaşım yaptı. Bakan Kurum geçtiğimiz yıl bugün Elazığ’da yaşanan depremi anımsattığı paylaşımında, ”Elazığ’da 1 yıl önce bugün yaşanan depremde kaybettiğimiz canlarımızı rahmetle anıyoruz. Deprem sonrası acılar artık son bulsun istiyor, bunun için var gücümüzle çalışarak ülkemizi depremlere hazır hale getiriyoruz. Güvenli yarınlar için bu son olsun” ifadelerini kullandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Üçağaç Köyü Omolar Mezrası Yolunda Çalışmalar Devam Ediyor
- Başkan Şerifoğulları’nın Kültür Mahallesi Buluşmasına Yoğun İlgi
- Genel Sekreter Yatkın Göl Köyü'ndeki Asfalt Çalışmalarını İnceledi
- Saadet Partisi Elazığ İl Başkanlığı'ndan Kapsamlı Teşkilat Programı
- Her Gebeye Bir Ebe Projesi Elazığ’da Devam Ediyor
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.