ELAZIĞ İL BAŞKANLIĞI İÇİN 4 İSİM GENEL MERKEZ'E DAVET EDİLDİ

Geçtiğimiz aylarda Şerafettin Yıldırım’ın İl Başkanlığı görevini bırakmasının ardından il başkanlığı için temayül yoklaması yapılmıştı, bir ayı aşkın süredir AK Parti Elazığ İl Başkanlığı görevine atama yapılmamıştı.
Edinilen bilgiye göre İl Genel Melis Başkanı Ömer Faruk Çelik, Sencer Selmanoğlu, Kemal Tan ve Fatih Çelik’in il başkanlığı için İstanbul’a çağrıldığı ve yarın görüşme yapılacağı öğrenildi.
AK Parti Elazığ İl Başkanlığı görevine bu 4 isimle yapılacak görüşme sonrasında atama yapılması bekleniyor.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Yapay Zekanın Tehdit Etmediği 5 Meslek
- Balkanlardan Geliyor! Hafta Sonu Planı Yapanlar Dikkat: Hava Bir Anda Değişecek
- Yeniden Refah Partisi Genel Başkan Yrd ve Hukuk İşleri Genel Başkanı Av.İbrahim Gök’ten Ankara’da Devlet Zirvesine Anlamlı Ziyaretler
- Vali Hatipoğlu: “Vatandaşlarımızın Güvenliği İçin Sahadayız”
- AK Gençlik Çatalçeşme’de Çocuklar ve Gençlerle Buluştu
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN





Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.